Contactgegevens   Organisatie: Wereldwinkel Tiel E-mail: Secretariaat@wereldwinkeltiel.nl Telefoon: 0654217775 Contactpersoon: Angelique Menalda Website: www.wereldwinkeltiel.nl

Vraag

Vrijwilliger geautomatiseerde digitale marketing (M/V)

Wereldwinkel Tiel, met (H)eerlijke en duurzame producten van ver weg en dichtbij, heeft een vacature voor: Vrijwilliger geautomatiseerde digitale marketing (M/V) De voornaamste werkzaamheden zijn een geautomatiseerde digitale marketing – en sales funnel te ontwikkelen en operationeel te maken voor onze webshop. De webshop is begin 2020 opgezet en wordt momenteel handmatig bediend. Dit willen wij automatiseren met als uiteindelijk doel meer verkopen via de webshop. Ons idee: Een klant heeft gemiddeld tussen de 5 en 8 contactmomenten nodig voor een aankoop. Vervelend? Integendeel! Het biedt juist kansen om onze winkel zo neer te zetten dat de klant niet meer om ons heen kan. De contactmomenten die leiden tot een aankoop vormen samen de customer journey. Hier zijn talloze modellen voor geschreven door marketing goeroes en experts, maar de meest gebruikte is toch wel het AIDA model. Dit staat voor de volgende fases: Attention: de klant heeft een bepaalde behoefte, is zich daar bewust van en kent uw product of dienst Interest: de klant begint belangstelling voor uw product te tonen Desire: de klant heeft de behoefte om uw product te kopen Action: de klant koopt uw product Bij deze fases horen verschillende boodschappen. Het heeft namelijk geen zin om prijzen en pakketten te communiceren wanneer de klant zich nog niet bewust is van uw product en zeker nog niet de behoefte heeft om deze te kopen. Dit systeem moet van de grond af worden gebouwd.
Lees meer