Heeft u een duidelijke telefoonstem, kunt u uw hoofd koel houden en heeft u een hart voor dieren? Dan zijn wij op zoek naar u!
Als centrale medewerker is het belangrijk dat u goed kunt samenwerken en goed met mensen om kunt gaan. Ook bij minder prettige telefoongesprekken moet u namelijk geduldig en correct kunnen blijven en uw hoofd koel houden. Verder is het belangrijk dat u duidelijk en correct Nederlands spreekt en een beetje ervaring met computers heeft.
Onder de taken van een centrale medewerker vallen:
aansturen van de ambulancemedewerkers;
licht administratief werk: invoeren van de binnen gekomen meldingen; de registratie van vermiste en gevonden huisdieren.
Van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur werkt de centrale medewerker vanaf onze locatie, waar u ook ingewerkt wordt. Buiten kantooruren werkt de centrale medewerker vanuit huis. De telefoon moet 24/7 beantwoord worden, dus ook ’s nachts en in het weekend.
Deze tijden kunnen verschillend zijn zoals: van 17:00 tot 09:00 maar het kan ook van 17:00 tot 23:00 uur en van 23:00 uur tot 09:00 uur. Tijden kunnen aangepast worden.
Weekenddiensten: vrijdag 17:00 tot zaterdag 10:00 of gedeeld, zo ook de zaterdag en zondag avond/nacht dienst; zaterdag en zondag overdag van 10 tot 19 uur. Tijden kunnen aangepast worden. Wij zijn zeer flexibel en verwachten dat ook van u.
Wilt u onze nieuwe centrale medewerker worden? Neem dan contact met ons op via 0344.627071 of mail naar directie@dierenhulp.com
Wij vragen
- u een duidelijke telefoonstem en correct Nederlands spreekt
- u goed kunt samenwerken
- u goed met mensen om kunt gaan
- u een beetje ervaring met computers heeft
- u flexibel bent
Frequentie
structureel
Werktijd
divers, zie bij omschrijving