Aannemen van de centrale telefoon, vragen beantwoorden, registreren van vermist en gevonden huisdieren, goed doorvragen zodat duidelijk is "wat" er van ons verwacht wordt, het aansturen van de dierenambulance, het ontvangen van mensen op locatie die vragen hebben.
Een diverse baan met iedere dienst weer andere vragen, zeer afwisselend.
Tevens wordt er van huis uit gewerkt. Dit is in de avond/nacht en weekend, de ambulance centrale moet 24/7 aangenomen worden.
Inwerken gebeurt vanaf locatie doordeweekse dagen.
Wij vragen
Een duidelijke stem, goed kunnen luisteren en daardoor goed de vragen begrijpen en beantwoorden. Om kunnen gaan met de computer, het invoeren van tekst en het openen en beantwoorden van e-mail.
Redelijk stress bestendig zijn, als mensen in paniek zijn, dat je er dan voor zorgt dat ze rustig worden, zodat je ze kunt verstaan en je de dierenambulance naar hen toe kunt sturen.
Vriendelijk en correct gedrag.
Frequentie
langdurende klus
Werktijd
in overleg, minimaal 4 uur per 14 dagen.